ABOUT ME

אודות עדי לוקסנבורג

גידול ילדים בהנאה

אני מאמינה שהורים אמורים לסיים את יומם עם חיוך ובדיוק למטרה הזו אני פה

הורים יקרים שלום, 
שמי עדי לוקסנבורג ואני מדריכת הורים ויועצת שינה.  
כשמאחורי עשור של טיפול בילדים בגילאים שונים ולתקופות ארוכות, אני יודעת שילדים זו אהבתי הגדולה. 

סיימתי לימודי תואר ראשון בחינוך מיוחד וייעוץ חינוכי, באוניברסיטת תל אביב (2014). והמשכתי לימודים בבית הספר למקצועות ההורות בהנהלת גנית פרג ודור הררי.

ללימודי הדרכת הורים פניתי,  כי אני מאמינה שלכולנו, לילד, להורה, ולמשפחה, מגיע יותר ושיש לי את היכולת להפוך את זה למציאות. ההורה צריך לסיים את יומו עם חיוך ותחושת סיפוק, והילד, צריך לקבל את מיטב הכלים, התיווך והסביבה הנעימה ביותר כדי לגדול, להתפתח וללמוד על העולם. כל זאת במסגרת מערכת יחסים בריאה המבוססת על תקשורת, כבוד, שוויון והכלה.

בחרתי בתיאוריה האדלריאנית, עקב התאמתה הרבה לתפיסת העולם החינוכית שגיבשתי במהלך השנים הרבות בעבודתי עם ילדים. זוהי תיאוריה פסיכולוגית חיובית, אופטימית וסוציאלית בעזרתה ניתן לפתור בעיות רבות מתחום השינה, הגמילה, הרגלי אכילה, גבולות וסמכות, יחסים בין אחים ועוד. 

בהדרכת הורים אדלריאנית, אנו מטמיעים במערכת המשפחתית, בתהליך קצר מועד וליווי צמוד, כבוד, תקשורת ושוויון ומוציאים החוצה כוח, כעס, תסכול ואשמה. באמצעות בנית סמכות הורית מכוונת, במקום כוחנית, נחווה שיפור משמעותי באווירה המשפחתית וכמובן במערכת היחסים שלנו עם הילד.

אני מאמינה שהילדות היא יקרה מפז, בשנים האלה מגבש הילד את תפיסת עולמו ורוכש את רוב הכלים אשר ישמשו אותו במהלך כל חייו. תפקידנו כהורים הוא לחנך, ללמד ולהקנות תמיכה, בטחון וסביבה נעימה לילד ונוכל לעשות זאת תוך הנאה מהדרך. 

מזמינה אתכם להתחבר להורה הפנימי שלכם, לפעול מתוך ידע בשילוב אינטואיציה חזקה ולהנות מכל רגע כהורים. התשובות נמצאות אצלכם, אשמח להראות לכם את הדרך.

בברכת הכל אפשרי
עדי

עדי לוקסנבורג מדריכת הורים